OUR STORES

VISIT OUR NEW
STORE IN NEW YORK

294 Bay Meadows Ave.
Bay Shore, NY 11706

Gyakran ismételt kérdések

Kik vagyunk mi?

Az "Empórium" szó jelentése egy olyan hely, ahol különleges, ritka és magas minőségű termékeket találsz. Mi ugyanezt a filozófiát követjük az ItalEmpóriumban is. Célunk, hogy különleges és válogatott italokat kínáljunk vásárlóink részére, minőségi szolgáltatással karöltve.
Fiatalos csapatunkkal szenvedélyesen kutatjuk a legjobb termékeket, és gondosan válogatjuk ki azokat, hogy biztosítsuk ügyfeleink számára a legjobb élményt.

Rendelkezünk fizikai bolttal?

Az Ital Empórium jelenleg csak webáruházként üzemel, nincsen fizikai boltja.
Igazán hálásak vagyunk vásárlóink támogatásáért, és nagyon reméljük, hogy a közösségünk segítségével eljutunk arra a kívánt szintre, ahol fizikai boltokban is elérhetővé válhatnak termékeink. A vásárlóink lelkes támogatása és elégedettsége kulcsfontosságú számunkra, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy az igényeknek megfelelően fejlődjünk.

Mikorra fog ideérni a rendelésem?

Azon dolgozunk, hogy vásárlóink által rendelt tételek a lehető leggyorsabban, épségben megérkezzenek.
Szállítási idők eltérhetnek, de alapvetően 1-4 munkanapon belül termékeink többségét szállítani tudjuk.

Sérülés esetén mi az eljárás?

Nagy hangsúlyt fordítunk termékeink csomagolására, de ha ennek ellenére is olyan sérülés történt, amely a termék minőségét rontja vagy használatát ellehetetleníti kérlek azonnal vedd fel a kapcsolatot velünk!

A leggyorsabb és leghatékonyabb módja ennek az ügyfélszolgálatunkkal való kapcsolatfelvétel. Küldhetsz nekünk e-mailt vagy felveheted velünk a kapcsolatot telefonon nyitvatartási időben. Az elérhetőségi információkat megtalálod a weboldalunkon.

Kérjük, hogy tartsd meg a sérült csomagot és a tartalmát, mivel ezekre szükségünk lehet az esetleges vizsgálatokhoz vagy a biztosítási igény benyújtásához, illetve ha lehetőséged engedi készíts fotókat a sérülésről, amelyet továbbíts nekünk haladéktalanul.

Miután felvettük a kapcsolatot, gondoskodunk arról, hogy a lehető leghamarabb intézkedjünk a probléma megoldása érdekében. Ez magában foglalhatja a sérült termék cseréjét, visszatérítését vagy más kompenzációs intézkedéseket, amelyek a konkrét helyzettől függenek.

Számunkra kiemelten fontos a vásárlóink elégedettsége, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a sérült szállítmányok esetén gyorsan és hatékonyan segítsünk. Köszönjük türelmedet és együttműködésedet ebben az esetben.

Ha bármilyen további kérdésed vagy aggályod van, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot.

Hogyan tudom nyomonkövetni a csomagomat?

A csomagokat minden esetben a Sprinter futárszolgálat szállítja. Csomag nyomonkövetést pedig az alábbi weboldalon teheted meg:

Bármely egyéb kérdés esetén kérlek fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Teljes név