E-mail cím:
info@italemporium.hu
Székhely:
3265, Vécs Szécheny István út 11
Gyakran ismételt kérdések
Az "Empórium" szó jelentése egy olyan hely, ahol különleges, ritka és magas minőségű termékeket találsz. Mi ugyanezt a filozófiát követjük az ItalEmpóriumban is. Célunk, hogy különleges és válogatott italokat kínáljunk vásárlóink részére, minőségi szolgáltatással karöltve.
Fiatalos csapatunkkal szenvedélyesen kutatjuk a legjobb termékeket, és gondosan válogatjuk ki azokat, hogy biztosítsuk ügyfeleink számára a legjobb élményt.
Az Ital Empórium jelenleg csak webáruházként üzemel, nincsen fizikai boltja.
Igazán hálásak vagyunk vásárlóink támogatásáért, és nagyon reméljük, hogy a közösségünk segítségével eljutunk arra a kívánt szintre, ahol fizikai boltokban is elérhetővé válhatnak termékeink. A vásárlóink lelkes támogatása és elégedettsége kulcsfontosságú számunkra, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy az igényeknek megfelelően fejlődjünk.
Azon dolgozunk, hogy vásárlóink által rendelt tételek a lehető leggyorsabban, épségben megérkezzenek.
Szállítási idők eltérhetnek, de alapvetően 1-4 munkanapon belül termékeink többségét szállítani tudjuk.
Nagy hangsúlyt fordítunk termékeink csomagolására, de ha ennek ellenére is olyan sérülés történt, amely a termék minőségét rontja vagy használatát ellehetetleníti kérlek azonnal vedd fel a kapcsolatot velünk!
A leggyorsabb és leghatékonyabb módja ennek az ügyfélszolgálatunkkal való kapcsolatfelvétel. Küldhetsz nekünk e-mailt vagy felveheted velünk a kapcsolatot telefonon nyitvatartási időben. Az elérhetőségi információkat megtalálod a weboldalunkon.
Kérjük, hogy tartsd meg a sérült csomagot és a tartalmát, mivel ezekre szükségünk lehet az esetleges vizsgálatokhoz vagy a biztosítási igény benyújtásához, illetve ha lehetőséged engedi készíts fotókat a sérülésről, amelyet továbbíts nekünk haladéktalanul.
Miután felvettük a kapcsolatot, gondoskodunk arról, hogy a lehető leghamarabb intézkedjünk a probléma megoldása érdekében. Ez magában foglalhatja a sérült termék cseréjét, visszatérítését vagy más kompenzációs intézkedéseket, amelyek a konkrét helyzettől függenek.
Számunkra kiemelten fontos a vásárlóink elégedettsége, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a sérült szállítmányok esetén gyorsan és hatékonyan segítsünk. Köszönjük türelmedet és együttműködésedet ebben az esetben.
Ha bármilyen további kérdésed vagy aggályod van, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot.
A csomagokat minden esetben a Sprinter futárszolgálat szállítja. Csomag nyomonkövetést pedig az alábbi weboldalon teheted meg:
Bármely egyéb kérdés esetén kérlek fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!